Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen.
Zoek het artikel dat u wilt kopen.
Klik op 'Nu kopen'. U legt het artikel in uw winkelwagentje.
Klik op 'Ga verder naar bestellen'.
Wilt u verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje liggen.
Log in op uw account of, als u er nog geen heeft, maak een account aan tijdens de bestelling.
Stap 2: Bestelling controleren
Geef aan:
Waar wij de bestelling moeten bezorgen.
Het bezorgadres staat standaard op het adres van uw account.
U kunt een alternatief bezorgadres ingeven.
Is alles naar wens? Klik dan op 'Naar betalen'.
Stap 3: Betalen en afronden
Kies hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, Paypal, of Creditcard
Klik op 'Bestelling plaatsen' om uw bestelling af te ronden.
U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN
U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren via uw account zolang de knop 'Annuleer' zichtbaar is in uw account. Ook als u heeft gekozen om uw artikel te vervangen, kunt u via uw account de nieuwe bestelling annuleren.
Artikelen die u niet kunt annuleren:
Op maat gemaakt artikelen zoals kussens met naam/logo en speciaal op kleur bestelde, merk specifieke artikelen (zitkussens, buiskap, etc)
EEN ARTIKEL ZOEKEN
Op onze site staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vindt u terug in de hele site.
KAN IK DE BESTELLING DIE IK AL GEPLAATST HEB NOG WIJZIGEN
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. U kunt de bestelling via uw account annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen met de gegevens die u wenst.
Als de bestelling te ver gevorderd is in het verzendproces en toch wordt verzonden, kunt u de bestelling retourneren, mits het artikel niet voor speciaal is gemaakt (bv kussens met opdruk)
HOE NEEM IK CONTACT OP OVER MIJN FACTUREN OF BETALINGEN
Als u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of onder het kopje ‘Betalingsinformatie’ in uw account, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling naar ons sturen via de klantenservice. Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:
Het bestel- of factuurnummer
het betaalde bedrag
de datum van betaling
het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat
de door u gebruikte bankrekening
de naam van de rekeninghouder
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad